Vattenkrig xD

När vi va i danmark åkte jag, Gurra o Tove motorjolle till Lohals(ligger nära där vi va). Och på vägen tillbaka började Tove o Gurra o skvätta vatten på varandra(Gurra körde xD) o dom blandade in mig i det. Haha Gurra svängde båten så fort att han fick hela sjön över kanten där han satt men han fick skylla sig själv xD. När vi kom fram va jag den ända som inte klev ner i vattnet så dom fick för sig att dom skulle slänga i mig o jag lovar jag blev dyngsur :S:D. Men de va sjukt kul xD. Dom vuxna undrade va vi hade gjort när dom såg alla kläder som hängde på tork :D.

Kommentarer
Postat av: gurra

klart att du också ska bli blöt;)

2009-08-07 @ 01:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0