lizz på en ö någon stans

Hej Tove här, tänkte våldgästa Lizz blogg lite och skriva vad Lizz gjort :P vi åker båt, en massa båtar, vi åker runt i stockholms skärgård! lizz har lyckats med att balansera på en liten spindeltråd, nej skoja bara på en ankarlina samtidigt som en kille åkte runt i en båt bredvid ( han var i hennes ålder) hon lyckades koncentrera sig :P bra jobbat. och sen så har vi gått upp kvart i 5 på morgónen för att det blåste för mycket så jag och Lizz kämpade i hela 5 timmar och sen trodde vi att vi skulle somna men icke. vi gjorde inte de. så den natten sov vi inget :P mer tror jag inte vi har hunnit med, och inga snygga killar :( men jaja i morgon ska vi till nortälje och göra något trevligt :P leta kille tycker jag

puss på alla hälsar Tove www.chrismaschild.blogg.se hälsa på mig och komentera något kul :P

Kommentarer
Postat av: tove

jag är grym :D:D:D

2009-07-22 @ 21:44:59
URL: http://chrismaschild.blogg.se/
Postat av: Julia!

Ja är såå stolt över dig Tove :P

o jag är stolt över dig me lizz, jag skulle ramlat i vattne om en kille skulle kommit förbi, även om jag hade stått på land! xP

2009-07-23 @ 20:49:55
URL: http://galenpurjolok.blogg.se/
Postat av: Tiiradam (du vet, filmnörden som älskar att fota)

ni som är filmnördar (hoppas jag xD) och inte har nåt att göra på era båtar:

vilken film vill ni helst se?

Harry Potter och halvblodsprinsen eller Public Enemies? Gå in och rösta på min blogg så kommer den vinnande filmen upp på bloggen!

2009-07-26 @ 17:14:39
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0