Galen människa :D

Jag är nog den tröttaste människan på jorden just nu, för igår åt jag grymt mycke klyftpotatis och sen på kvällen blev jag seriöst över flummig xD. Jag har aldrig varit så flummig i hela mitt liv xP och jag skratttade åt allt.


Grejer ja kom på/gjorde som jag tyckte va roligt:

1. Jullans täcke luktar sjukt mycke spagetti så nu är hon en dampad spagetti unge.(dampad av privat anledning-.-)
2. Jag blir hög av för mycke klyftpotatis (typ nyupptäckt knark x'D).
3. Jag och Jullan gjorde en flummblogg där vi skrev om hur fjortizar ser ut på bilder xD.(www.prosit.webblogg.se )
4. Att man inte ska väcka mig för tidigt på morronen för då får man ett rått ägg i skallen och en Jullan som ligger på golvet och dör av skratt xP-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0