En Glad Unge :D

Tjoho! Igår åkte ja till stan med Jullan och ja köpte ett par skit snygga jeans men de va inte de ja skulle skriva om xD. Jag sov över hemma hos Jullan och de va meningen att vi skulle ha satt upp en studsmatta på kvällen till hennes lillebrorsa simon som fyllde år :D. Men han vägrade somna så vi fick gå upp typ 8 på morgonen och sätta upp den :S.

Sen väckte vi honom och sjöng, han öppnade sina presenter och blev glad och allt sånt :P. Efter de satte vi på honom ögonbindel och slängde upp honom på studsmattan xD Ni skulle sätt hans min den va oslagbar han blev skit glad xP(överraskningen lyckades ;) ).

Kommentarer
Postat av: Tiiradam - möt världen med ett leende (du vet, hon filmnörden som älskar att fota)

Lizz! jag har blivit nominerad till veckans blogg!!

fett coolt!



rösta på mig =) ja är nummer 11

http://moonew.blogg.se/2009/july/utkast-regler-innan.html#comment

2009-07-15 @ 01:33:50
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: FnitterLizz

Haha har redan röstat på dig o ja fick min kompis till o göra de också för ja ee så snäll ^.^ xD(fett coolt! :D)

2009-07-17 @ 00:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0