Cykla helt ensam :S

Heej hopp! ^.^ 

Som dom flesta vet har Simon fyllt år och idag va de kalas. När jag, pappa och Gittan(pappas flickvän) skulle åka dit säger dom plötsligt att vi ska gå :S (de ee inte så långt egentligen typ 1 km eller nåt xD) så ja tvingade pappa att ta fram min cykel :D. Men när vi hade kommit halvvägs kommer mamma och Magnus (mammas pojkvän) körande från ingenstans och säger att pappa och gittan får skjuts till Simons kalas och jag bara "VA FAN VARFÖR SKULLE JA TA ME CYKELN FÖR!!!" men de va ju knappast nåt ja kunde göra åt de då så ja tävlade me magnus och han vann men de va bara för att han hade bil -.-. 

De va fett kul (på simons kalas asså xD) vi spelade mario cart och jag och Tove ägde alla xP Men sen va ja ju tvungen att cykla hem själv för dom jävla gamlingarna fick skjuts igen -.- och jag vann nästan! Jag han ända till macken innan dom kom ikapp x'D(Stolt!!!). Kommer ha fett mycket träningsvärk imorrn :S

Snart kommer bilder från båten eftersom vi åker imorrn :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0