Utstirrad... :P

Igår åkte jag in till stan för att köpa lite grejer till London resan med Lina, Petra, Kim och Gunilla som jag ska åka dit med och efter de skulle ja åka hem till Tove igen ( haha vi spelade nästan bara guitar hero xD ). Först fick jag vänta på 610 i en halv timme :( och efter de fick jag gå från Vallentuna centrum igenom ett bostadsområde för att möta Tove och den hela moppen xD. Men hon var lite sen så ja fick gå lite till och lite till... Efter en liten stund mötte jag en moppe och han som satt bakpå rå stirrade på mig!! ( han bor i samma område som jag och han tyckte nog att de va lite konstigt att ja va mitt i skogen på en liten enslig väg xP men man behöver inte rå stirra för de )

Tove kom en liten stund efter de och då fick jag skjuts typ halvvägs men sen va ja tvungen att gå igen :P Haha gissa va som hände sen den där moppen kom tillbaka och körde om mig ( Tove va redan utom synhåll ) och han rå stirra IGEN! Men fatta va han måste tänkt x'D typ att ja hade sprungit som fan eller gått så fort så de nästan måste varit magi eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Tove ( 15 och flyttar till internat )

Vad bra att jag kom med den hela moppen och inte den trasiga :D då skulle du fått putta!!

2009-08-05 @ 00:16:44
URL: http://tovee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0