Tove har gjort mig Beroende!! xD

Typiskt Tove att ställa till med sånt här! (Haha slå mig inte Tove xD) I förrgår fyllde Toves pappa år så jag med familj åkte dit för att fira honom. Det va jätter kul först provade jag och Tove kläder som min moster hade skickat me mamma för att ge bort ( de va typ 4 hela SÄCKAR fulla men vi rotade bara igenom 1 :S).  Jag hittade tre tröjer och ett par byxor som va jätte fina :). Tove hittade en kjol som hon använder som tröja :D.


Men de var efter de som de hände vi började spela Guitar Hero! De va typ 3 gången ja körde så jag tyckte jag ägde xD men min kompis fick mig att förstå att ja inte gör de alldeles nyss :P men iaf vi spelade som galningar o nu tänker ja önska mig de i julklapp eller nåt tror ja xP


Allt är ditt fel Tove x'D *gör grimars åt Tove!!!*



Kommentarer
Postat av: Erica

Jag älskar guitar hero, men jag har tappat bort en grej till den så jag inte kan spela ):

2009-08-04 @ 20:28:07
URL: http://grusell.blogg.se/
Postat av: Tove ( 15 och flyttar till internat )

haha juste jag klara ut spelet :D

2009-08-05 @ 00:15:08
URL: http://tovee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0