Moppe och London! Bortskämd?

Aaaaaaaaaaaaaa!!!!! Jag är så himla glad just nu! :D Jag fick en moppe igår kväll, och ja vet att jag inte får köra den än men ändå :P. Calle bara kom upp på mitt rum vid typ 23:00 eller nåt och sa att ja borde komma ut och kolla på en sak. Jag blev lite rädd först för man vet ju aldrig vad dom kan hitta på men iallafall när jag kom ut stod den bara där. Jag borde väl lägga ut en bild men det är lite sent för att gå ut i garaget och ta en bild så ni får vänta.

Nu har jag fått reda på exakt när jag ska till London också och de är nu på söndag morgon så då kommer jag inte kunna skriva något här på 5 dagar... Lite synd för ja börjar ju vänja mig lite vid att blogga. Men men de är inget jag kan göra åt saken.

Idag åkte jag, pappa och Gittan till Grönan ( Grönan=Grönalund för er som inte  visste xD ). De va typ danskväll och pappa tvingade t.o.m mig att dansa! :O Haha såg säkert sjukt ut men ja bjuder väl på de :D Efter de åkte vi Insane och för pappa och Gittan va de första gången.( Ja tror bara att de va jag som riktigt njöt av åkturen xP ) Vi spenderade 200 kr på choklad hjulet men gissa vad som hände :D Jag vann! För typ första gången i hela mitt liv så nu behöver inte mamma eller pappa oroa sig för lunch och middag för det har vi så det räcker x'D

2000 gram choklad! Jag måste nog börja träna lite också :S


Jag tycker inte jag är så bortskämd men vad tycker ni? xD


Kommentarer
Postat av: Tove ( 15 och flyttar till internat )

nej då ge den bara till mooaaa :D

2009-08-06 @ 18:32:27
URL: http://tovee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0