Ännu en till dag i Livet :D

Idag segade jag hela förmiddagen och halva eftermiddagen tills mamma kom hem från jobbet och sa att vi skulle på bio i Kista. Magnus me familj hade köpt biljetter till Harry Potter och halvblods prinsen, och vi åt såna dära jätte stora pannkakor innan de va super duper gott men mättande xD. Jag är inte så förtjust i Harry Potter så jag tyckte inte riktigt om den, men den va ganska fängslande att kolla på. (de va en jätte störande tjej på bion som skrek hela tiden och sa jag fattar ingenting och så hörde man att hon fick sms hela tiden :( de va Lite störande! ) Efter bion fick vi milkshake och när vi kom hem sprang vi spåret :P


Kommentarer
Postat av: Tiiradam (du vet, filmnörden som älskar att fota)

aa men det blir nog inte så jättemycket rosa för min del xD

2009-08-08 @ 11:52:02
URL: http://tiiradam.blogg.se/
Postat av: Tove ( 15 och flyttar till internat )

Sv: hah dom lektionerna vill jag se :D :D om jag får vara med filmar jag inte, du kan nog vara lugn du är inte sämre en mig när ja körde första gången :D XD

2009-08-08 @ 12:13:39
URL: http://tovee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0