18 års Fest :D

Idag sprang jag, mamma och våran granne runt 2,5 km så jag är fett stolt över mig själv för jag sprang fortast. (kanske inte så konstigt me tanke på att jag är ung och frisk och dom är gamla och trötta :P) Sen skulle vi på 18 års fest så jag va tvungen att klä upp mig och jag fick inte ha jeans på mig :(, och när jag var klar och sa nu åker vi sa mammma nej vi ska vänta tills magnus kommer och hämtar oss. Jag hann måla naglarna och stå i dörröppningen i 10 min innan dom kom och vi kom dessutom en halv timme försent. Men när vi väl va där fick vi jätte god mat och marsipantårta :D. Sen spelade jag, Gustav, Calle och en till kille biljard :P de va sjukt kul för ja vann en gång och kom tvåa andra gången ( Gustav kom typ sist eller näst sist varje gång (hihi KUL!)) Men mamma kom på en jätte dålig idé så nu ska Gustav lära mig köra moppe :S hemskt! ( för mig asså )


De va allt ja gjort idag tror ja eller igår för klockan är över tolv xD Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Tove ( 15 och flyttar till internat )

HAHAHAHAHAHAHAH ne!!!!!!!!!!!! låter som en lyssande ide :D :D bara jag få kolla :D:D:D hihihi och filma Sv: hahah det är kul om man inte är trött (som jag alltid är mitt på dagarna men inte på kvällen eller morgonen) jaja hoppas du hade kul när du svek mig :P

2009-08-07 @ 13:25:02
URL: http://tovee.webblogg.se/
Postat av: Erica

Hihi vad kul :D <3

2009-08-17 @ 03:38:44
URL: http://grusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0